A A A K K K
для людей із порушенням зору
Оскільська громада
Харківська область, Ізюмський район

Застосування ПРРО і РРО є запорукою підвищення якості надання послуг і безперечного захисту прав споживачів

Дата: 18.03.2021 09:22
Кількість переглядів: 2502

Фото без опису

 

 

ГУ ДПС у Харківській області нагадує, що найкращим захистом від неякісної послуги завжди буде фіскальний чек, який фіксує дату придбання товару або надання послуги, її вартість та місце де така послуга надавалася. Крім того, у документі зазначено виконавця послуги або продавця товару.

Саме це і дає можливість споживачеві захистити свої права у разі не виконання або не належного виконання своїх обов`язків надавачем послуги або продавцем товару.

А отже, застосування ПРРО і РРО (у повсякденному вжитку - касові апарати) є запорукою підвищення якості надання послуг і безперечного захисту прав споживачів.

Щороку, 15 березня, під егідою ООН світова спільнота відзначає Всесвітній День захисту прав споживачів.

До міжнародного календаря він був внесений у 1983 році. Уперше основні права споживача сформулював американський президент Джон Кеннеді у щорічній промові перед Конгресом США у 1962 році.

Вони склали чотири основних права:

-    на безпеку товарів та послуг;

-    на інформацію;

-    на вибір;

-    бути вислуханим у суді у разі нехтування першими трьома правами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь